בריטניה מתכוננת לחגיגות ההכתרה של המלך צ'ארלס

שלמה ריזל No Comments on בריטניה מתכוננת לחגיגות ההכתרה של המלך צ'ארלס

עשרות אלפי אנשים צפויים לבקר בעיר הבירה כדי לקחת חלק באירוע הייחודי וההיסטורי הזה, כשמיליונים נוספים יצפו מהבית, ברחבי בריטניה וברחבי הגלובוס

צילום: Yonatan Sindel/Flash90     
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ממשלת בריטניה פרסמה פרטים ראשונים על חגיגות ההכתרה של המלך צ'רלס השלישי, שתתקיים ב-6 במאי. מיליוני אנשים ברחבי בריטניה וחבר העמים יוזמנו לחגוג את הכתרתו.

עשרות אלפי אנשים צפויים לבקר בעיר הבירה כדי לקחת חלק באירוע הייחודי וההיסטורי הזה, כשמיליונים נוספים יצפו מהבית, ברחבי בריטניה וברחבי הגלובוס.

סביב ההכתרה מתוכננים מספר אירועים גדולים כולל ארוחות צהריים קהילתיות, אלפי מסיבות רחוב, ויוזמה בשם The Big Help Out במהלכה יפגשו קהילות למען עשייה התנדבותית משותפת.

ביום ראשון, ה-7 במאי, ייערך קונצרט הכתרה מרהיב בטירת וינדזור, אשר ישודר על ידי רשת ה- BBC ויציג את המורשת התרבותית המגוונת של המדינה בתחומי המוזיקה, התיאטרון והריקוד. אחד משיאי הקונצרט יהיה "Lighting up the Nation" במהלכו יוארו מקומות איקוניים שונים ברחבי בריטניה באמצעות הקרנות גרפיות, מופעי לייזר, ותצוגות רחפנים ותאורה. כרטיסים למופע יחולקו לציבור הרחב בחינם על ידי הגרלה בהרשמה מראש.

מישל דונלאן, השרה לענייני דיגיטל, תרבות, מדיה וספורט בממשלת בריטניה, אמרה: "ההכתרה של הוד מלכותו המלך והוד מלכותה המלכה-רעיה היא אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של בריטניה וחבר העמים. סוף השבוע יפגיש אנשים וקהילות כדי לחגוג את המלוכה ואת התערובת הייחודית של מסורת ומודרניות, תרבות וקהילה שהופכת את המדינה שלנו לגדולה.

"כולם מוזמנים להצטרף, בכל יום, בין אם זה על ידי אירוח מסיבת רחוב מיוחדת, צפייה בטקס ההכתרה או קונצרט מרהיב בטלוויזיה, או לקחת את זה צעד קדימה במהלך The Big Help Out כדי לעזור למטרות שחשובות להם".

סוף השבוע החגיגי יסתיים ביוזמה Big Help Out שתתקיים ביום שני ה-8 במאי – יום חג מיוחד שהוכרז על ידי ראש הממשלה לכבוד ההכתרה. היום שמאורגן על ידי ארגוני הצדקה בבריטניה בהובלת The Together Coalition ידגיש את ההשפעה החיובית שיש להתנדבות על קהילות ברחבי המדינה, וכמחווה לשירות הציבורי של הוד מלכותו, היוזמה תעודד אנשים לצאת ולתמוך במטרות החשובות להם. מאות פעילויות מתוכננות לאותו יום על ידי קבוצות קהילתיות מקומיות, ארגונים וארגוני צדקה, כולל תנועת הצופים, שירות ההתנדבות המלכותי, National Trust ו-RNLI.



0 תגובות